دنیایی از محتوا برای مادران و کودکان/ «توپ مارکت» و «خوشه» دو پلتفرم سازمان سراج

دنیایی از محتوا برای مادران و کودکان/ «توپ مارکت» و «خوشه» دو پلتفرم سازمان سراج

تولید محتوای فاخر

 

عباسی در ادامه افزود: این مرکز ده‌ها محصول فاخر را در سال‌های اخیر تولید و ارائه کرده است؛ محصولاتی که تولیدکنندگان آن از بچه‌های جبهه انقلاب بوده و در سراسر کشور در این زمینه ساخت بازی و نرم‌افزار تلفن همراه فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال بازی خاک با موضوع داعش در دوران اوجش ۱ میلیون نصب داشت، بازی موکب داری پیربابا به مجموع ۵۰۰ هزار نصب رسید و همچنین نرم‌افزار قرآن برای کودکان با مجموع ۵۰۰ هزار نصب، دیده شد. نرم‌افزار دختران بهشتی با موضوع حجاب که مجموع نصب آن بیش از ۵۰۰ هزار است. بازی مدافعان آزادی، بازی مهدیار، بازی سرافرازان، بازی جان دانا همه بازی‌هایی هستند که در فضای مجازی و استورهای عرضه اپ و بازی در دسترس هستند که توسط جبهه مردمی انقلاب و با پشتیبانی سازمان سراج تولید شده‌اند.

 

مدیر مرکز اپلیکیشن و بازی سازمان فضای مجازی «سراج» ادامه داد: یک کارویژه ما در ایام اربعین، تولید و ارائه محصولاتی بود که با تکنولوژی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ساخته شد. نرم‌افزار واقعیت افزوده خیمه گاه بهشت که به معرفی اصحاب امام حسین علیه السلام و یاران یزید می‌پردازد. زائران اربعینی که سال‌های قبل از کرونا در مسیر نجف تا کربلا در موکب امام رضا علیه السلام توقف داشتند، استندهای تصویر یاران امام و اصحاب را که در صحن موکب چیده شده بود را به خاطر دارند. کاربر با نصب نرم‌افزار و گرفتن تلفن همراه روی تصویر، می‌دید که شخصیت خودش را معرفی می‌کند و این معرفی با پویا نمایی جذابی همراه است.

 

عباسی گفت: یک محصول دیگر اربعینی واقعیت مجازی (VR) بسیار ویژه و فاخر سقا که چند سال منتهی به کرونا در کربلا و در مسیر نجف تا کربلا به صورت میدانی نمایش داده شد، اتفاق شهادت حضرت عباس علیه السلام از لحظه پر کردن مشک آب تا تیرباران و لحظه شهادت را به تصویر کشیده است. صحنه‌های بدیعی از عشق و شور زائران کربلا بعد از دیدن این اتفاق شاهد بودیم. نسخه دو بعدی محصول واقعیت مجازی سقا  با جستجو در اینترنت قابل دستیابی است. یکی دیگر از تولیدات شاخص این مرکز مجموعه انیمیشن وطن پرستو است که مراحل تولید آن به پایان رسیده و در حال برنامه ریزی برای پخش آن هستیم. در انیمیشن ما شهید آوینی را می‌بینیم که در بهشت به سراغ شهدا می‌روند و با ایشان به گفت‌وگو می‌نشینند.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نگرانی برای تامین غلات وجود ندارد / تغییر بازار خلاء تامین کالا را رفع می‌کند

کتاب "جهاد تبیین" در حوزه هنری رونمایی می شود

رقابت با رقبای‌مجازی از طریق سالم‌سازی محتوا مهیا می‌شود/ خدمتی ویژه به مادران و کودکان

0 نظر

ارسال نظر

capcha